Στην υπογραφή κειμένου συνεργασίας προχώρησαν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και η Mastercard, επεκτείνοντας περαιτέρω την επιτυχημένη συνεργασία τους τα τελευταία χρόνια και ανοίγοντας νέες προοπτικές για κοινές ενέργειες, με στόχο την προώθηση και την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ-Mastercard για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού
Η υπογραφή του κειμένου συνεργασίας έγινε στο πλαίσιο της World Travel Market London από τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη, και τον Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Παναγιώτη Πολύδωρο και περιλαμβάνει τέσσερις βασικούς πυλώνες:
- Την υλοποίηση ενεργειών συνδιαφήμισης,
- την αναβάθμιση της εφαρμογής Visit Greece, ώστε να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τον επισκέπτη,
- την παροχή δεδομένων ταξιδιωτικών trends, μέσω της πλατφόρμας Tourism Insights, που θα οδηγήσουν στην ακόμα καλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων των επισκεπτών,
- τη διερεύνηση από κοινού της συμμετοχής του ΕΟΤ στο Mastercard Tourism Innovation Hub, μίας πρωτοβουλίας της Mastercard που στοχεύει στην προώθηση της καινοτομίας και της βιωσιμότητας στον τουριστικό τομέα.
Σε συνέχεια της υπογραφής του μνημονίου, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, δήλωσε: «Ο ΕΟΤ για μία ακόμα φορά πρωτοπορεί στις συνεργασίες του με τον ιδιωτικό τομέα. Η υπογραφή του κείμενου συνεργασίας επιβεβαιώνει την στρατηγική σχέση του ΕΟΤ με την Mastercard και ανοίγει νέους δρόμους για τον ελληνικό τουρισμό διεθνώς. Η επένδυση στην καινοτομία, τις νέες τεχνολογίες και τα στατιστικά δεδομένα αποτελούν αποφασιστικής σημασίας παράγοντες για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον η συνεργασία μας αυτή αποτελεί εγγύηση για τα αποτελέσματα που θέλουμε να φέρουμε στον ελληνικό τουρισμό στο άμεσο μέλλον».
Ο Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Παναγιώτης Πολύδωρος, δήλωσε: «Για εμάς στη Mastercard, η στήριξη του ελληνικού τουρισμού αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα, με γνώμονα τη σημασία του ως πυλώνα ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Με μεγάλη μας χαρά διευρύνουμε τη στρατηγική συνεργασία μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και να προσφέρουμε την τεχνογνωσία και την εμπειρία της Mastercard στην ανάλυση δεδομένων, για να συμβάλουμε στη μετάβαση του ελληνικού τουρισμού στη νέα ψηφιακή εποχή».
Σχετικά με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού
Με ιστορία που μετράει σχεδόν έναν αιώνα, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού έχει αποδείξει τον σημαντικό του ρόλο στην ανάπτυξη του τουρισμού και την προώθηση της χώρας ως κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό. Με άλλα λόγια, μεταμορφώνουμε τους μοναδικούς προορισμούς, τον πολιτισμό και την κληρονομιά της χώρας σε εξαιρετικές εμπειρίες για τους επισκέπτες με σημαντικά οικονομικά και κοινωνικά οφέλη για την Ελλάδα. Για τον σκοπό αυτό σχεδιάζουμε και εκπληρώνουμε ένα ευρύ φάσμα προωθητικών ενεργειών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και συνεργαζόμαστε στενά με άλλους φορείς, κρατικούς και ιδιωτικούς, με σκοπό να ενδυναμωθεί το προφίλ της χώρας στην παγκόσμια αγορά. Από την ίδρυσή του, ο ΕΟΤ ως ΝΠΔΔ υπό την εποπτεία σήμερα του Υπουργείου Τουρισμού, έχει αναλάβει την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Με βασική αποστολή την προώθηση και προβολή του ελληνικού τουρισμού, εγχώρια και διεθνώς, υλοποιεί την τουριστική πολιτική που χαράσσει το Υπουργείο και ενισχύει την εικόνα της χώρας διεθνώς.
Σχετικά με την Mastercard
Η Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, είναι μία εταιρεία τεχνολογίας που δραστηριοποιείται στο χώρο των πληρωμών. Αποστολή μας είναι η ενδυνάμωση και διασύνδεση της παγκόσμιας ψηφιακής οικονομίας, χωρίς αποκλεισμούς, προς όφελος όλων, με μεθόδους που κάνουν τις καθημερινές εμπορικές συναλλαγές πιο ασφαλείς, εύκολες και προσβάσιμες. Χρησιμοποιώντας ασφαλή δεδομένα και δίκτυα, λειτουργώντας με συνεργασίες και πάθος, τα προϊόντα και οι λύσεις μας υποστηρίζουν τους ιδιώτες, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, τις κυβερνήσεις και τις επιχειρήσεις, στοχεύοντας στην μέγιστη αξιοποίηση της δυναμικής τους. Μέσα από τη λειτουργία ενός δικτύου επεξεργασίας συναλλαγών σε περισσότερες από 210 χώρες και γεωγραφικές περιοχές, δημιουργούμε έναν βιώσιμο κόσμο, που προσφέρει σε όλους τους καταναλωτές δυνατότητες ανεκτίμητης αξίας.