Ο Τζόνι πήρε το Όπλο του συμβάλλει στο όραμα του Pao Alive στις 8 Σεπτεμβρίου

Ο αθλητισμός είναι πολιτισμός. Πήρα αυτή την πρωτοβουλία γιατί αισθάνομαι ότι μέσω του θεάτρου και μέσω της συνολικής προσπάθειας για την πραγμάτωση του Pao Αlive,μπορούμε να περάσουμε μηνύματα. Σημαντικά μηνύματα για όλους μας και κυρίως για τις γενιές που έρχονται.Ένα απ΄αυτά είναι ότι ο άνθρωπος έχει τη δύναμη να αλλάξει τις ισορροπίες και να διαμορφώσει τις συνθήκες για ένα καλύτερο αύριο. Αρκεί να συνειδητοποιήσει ότι το «μαζί»  και η συνεργασία είναι απαραίτητα για την υλοποίηση των ονείρων και των οραμάτων.

Ο ελληνικός αθλητισμός μας έχει προσφέρει μεγάλες χαρές και ο  Παναθηναϊκός σε πολλές απ αυτές έχει βάλει την υπογραφή του” σημειώνει μεταξύ άλλων ο Τάσος Ιορδανίδης και  προσκαλεί το φίλαθλο και όχι μόνο κοινό να παρακολουθήσει την παράσταση ενισχύοντας έτσι την ομάδα. 

Και ολοκληρώνει: Από το μετερίζι μου λοιπόν,από το χώρο  του θεάτρου,μέσω της παράστασης «Ο Τζόνι πήρε τ’όπλο του» στην Πετρούπολη στις 8 Σεπτεμβρίου,θα γίνουμε μέρος αυτής της προσπάθειας,διαθέτοντας το 50 τοις εκατό των καθαρών εσόδων της συγκεκριμένης βραδιάς.”

”Ο ΤΖΟΝΙ ΠΗΡΕ Τ’ΟΠΛΟ ΤΟΥ”

του Ντάλτον Τράμπο

Μία παράσταση  που απέσπασε από την πρώτη στιγμή διθυραμβικές κριτικές από κοινό και κριτικούς!Μία ερμηνεία που χαρακτηρίστηκε ως μία από τις καλύτερες της χρονιάς!

Θεατρική απόδοση:Σοφία Αδαμίδου

Σκηνοθεσία: Θάλεια Ματίκα

Στο ρόλο του Τζο,ο Τάσος Ιορδανίδης.

Το αντιπολεμικό αριστούργημα του Ντάλτον Τράμπο,γράφτηκε το 1939 και κέρδισε το Εθνικό Βραβείο Βιβλίου των ΗΠΑ. Μεταφέρθηκε από τον ίδιο στον κινηματογράφο το 1971 και απέσπασε το Διεθνές Βραβείο του Κινηματογραφικού Φεστιβάλ Καννών.

Ο Τζο, ένας νεαρός Αμερικανός στρατιώτης, τραυματίζεται φρικτά κατά τη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου από μια οβίδα. Ακρωτηριασμένος στα χέρια και τα πόδια, χωρίς όραση και ακοή, με διαλυμένο πρόσωπο και, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των γιατρών, με κατεστραμμένο εγκέφαλο, μεταφέρεται στο νοσοκομείο, με την προοπτική να χρησιμοποιηθεί ως πειραματόζωο. Αυτό το κατακρεουργημένο σώμα, καθηλωμένο στο κρεβάτι της φρίκης, αυτό το ασώματο σώμα που του λείπουν σχεδόν τα πάντα, αυτός ο ζωντανός που είναι νεκρός, ο νεκρός που είναι ζωντανός, έχει διατηρήσει την ικανότητα της σκέψης και μάχεται με όση δύναμη διαθέτει για το πιο σημαντικό δώρο.Αυτό της ίδιας της ζωής!

Πρόκειται για ένα τραγικά επίκαιρο έργο που συγκλονίζει με τη δύναμη και την αμεσότητά του. Ένα έργο γροθιά στο στομάχι. Ένα έργο που θέτει όλους μας απέναντι στην ευθύνη όπως την ορίζει ο Καζαντζάκης “Ν΄ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω”. Μπορστά σ’ αυτή την ευθύνη θέτει όλους μας ο Τράμπο. Δεν ασχολείται με τον πόλεμο ως θέαμα, αλλά με τα αποτελέσματά του. Σκιαγραφεί τη μεγαλύτερη παράνοια του πολιτισμού μας σαν ένα εργοστάσιο παραγωγής κουφαριών. 

Ο Τζο, όπως κάθε άνθρωπος, το μόνο που ήθελε ήταν να ζήσει. Γεννήθηκε και μεγάλωσε σε μια όμορφη χώρα. Δεν έχει σημασία σε ποιά. Όλες οι χώρες είναι όμορφες. Ο πόλεμος όμως ακύρωσε τη ζωή του. Δεν ήταν δικός του αυτός ο πόλεμος. Ποτέ δεν έμαθε κι ούτε θα μάθει για ποιο λόγο πραγματικά γίνονται οι πόλεμοι.

ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΤΡΑΣ,ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΣΤΙΣ 8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ.

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ 21.00

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 60 ΛΕΠΤΑ

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ (ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ,12 ΕΥΡΩ) ΜΕΣΩ ΤΗΣ VIVA.GR ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ.

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Θεατρική διασκευή – απόδοση: Σοφία Αδαμίδου

Σκηνοθεσία: Θάλεια Ματίκα

Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης

Σκηνογραφία-Κοστούμι: Ηλένια Δουλαδήρη

Μουσική: Τάσος Σωτηράκης

Τζο: Τάσος Ιορδανίδης

 

ΚΡΙΤΙΚΕΣ

”Μια ερμηνεία-άθλος που καθηλώνει.”

Τώνια Καράογλου (Αθηνόραμα)

”Ο Τάσος Ιορδανίδης με τρόπο συναρπαστικό-καθηλωμένος, όρθιος, κυριολεκτικά σφηνωμένος “σταυρωμένος” στο προμηθεϊκό σκηνικό για περισσότερα από εβδομήντα λεπτά δίνει ρεσιτάλ… ”

Λέανδρος Πολενάκης (Η Αυγή)

 

΄’Ο Τάσος Ιορδανίδης σε μια παράσταση σταθμό ξεπέρασε τον εαυτό του”

Βασίλης Κοκκώνης (FREESUNDAY)

‘Είναι απερίγραπτα καθηλωτικός”

-Τάσος Θεοδωρόπουλος (Cosmopoliti)

‘Η συγκλονιστική ερμηνεία του Τάσου Ιορδανίδη,εξέφρασε την απόγνωση του ανθρώπου μπροστά στον άγνωστο όλεθρο.”

Παύλος Λεμοντζής (Cityportal)

”Ο Τάσος Ιορδανίδης στο ρόλο του καθηλωμένου Τζο  υπερβαίνει κάθε όριο, μαζί και ο θεατής, πλήρως σαγηνευμένος από την συγκλονιστική ερμηνεία του ηθοποιού.”

Μαρία Μαρή (Θεατρομάνια)

Ο Τάσος Ιορδανίδης κάνει έναν σωματικό και υποκριτικό άθλο. Με ήθος, ποιότητα, άποψη και κυρίως μερικά έξοχα, καθόλου συνηθισμένα, ποιητικής ευαισθησίας ευρήματα συνέθεσε το μελετημένο, γοητευτικότατο, υποκριτικό επίτευγμά του.”

-Δήμητρα Μυριλλα (Ημεροδρόμος)

”Πραγματικά είναι μια παράσταση σταθμός”

Μαίρη Ζαρακοβίτη (Noizy)

”Πρόκειται για σπουδαίο υποκριτικό άθλο, σωματικό, ψυχικό και πνευματικό…”

Ντίνα Καρρά (Kallitexnes.gr)

”Ένας έξοχος Τάσος Ιορδανίδης ”

-Τόνια Μανιατέα (Αθηναϊκό πρακτορείο ειδήσεων)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.