Στο πρώτο του ταξίδι στην Ασία, πριν από περίπου 25 χρόνια, κράτησε για πρώτη φορά μια επαγγελματική φωτογραφική μηχανή. Τα τροπικά τοπία του Βιετνάμ και της Καμπότζης ήταν η μύησή του στην τέχνη της εικόνας. Σύντομα, τα τοπία γέμισαν με ανθρώπους, τα πρόσωπα των περαστικών, των πλανόδιων, των μικροπωλητών, των μαθητών, του απέσπασαν την προσοχή. Ήταν η αρχή για τον γνωστό φωτογράφο Γιώργο Καλογερόπουλο. Η αρχή μιας πορείας που τον έκανε να εξελιχθεί στον «μαέστρο του πορτραίτου», όπως συνηθίζουν να τον αποκαλούν τα αμερικανικά μέσα όταν αναφέρονται στη δουλειά του.
Η ζωή του διάσημου φωτογράφου Γιώργου Καλογερόπουλου και η καθημερινότητα στην Αμερική
Από τη γειτονιά του στο Upper West side του Μανχάταν, ο Γιώργος ξεκινάει καθημερινά εδώ και 5 χρόνια την ρουτίνα του, και σεργιανάει αναζητώντας το επόμενο πρόσωπο της πόλης. Τυχερός, καθώς η Νέα Υόρκη, ως ένα από τα πιο πολυπολιτισμικά κέντρα στον κόσμο, φιλοξενεί μια ανεξάντλητη ποικιλομορφία προσώπων και χαρακτήρων. Ένας παράδεισος εικόνων για τον Γιώργο.
«Όλα τα πρόσωπα μπορούν να εμπνεύσουν ένα πορτραίτο. Τα φυσικά χαρακτηριστικά δεν παίζουν κανέναν απολύτως ρόλο στο πόσο ενδιαφέρον μπορεί να είναι το τελικό προϊόν. Η αυθεντικότητα είναι που παίζει αποφασιστικό ρόλο στην επιτυχία του πορτραίτου. Αν καταφέρεις να παγιδεύσεις αυτή την στιγμή του αυθορμητισμού στο φιλμ σου, έχεις βγει νικητής» μου λέει χαρακτηριστικά.
Λατινική Αμερική: Το μέρος που αποτελεί έμπνευση για τα πορτρέτα του
Δεν έρχεται πλέον συχνά στην Ελλάδα. Το ενδιαφέρον του Γιώργου στρέφεται στην Λατινική Αμερική τα τελευταία χρόνια, όπου έχει ανακαλύψει έναν κόσμο χρωμάτων και κοινωνικών χαρακτηριστικών που αλληλεπιδρούν, και συνθέτουν ένα υπέροχο φόντο για τα πορτραίτα του.
Η εναλλαγή από το έντονο αστικό και θορυβώδη χαρακτήρα της Αμερικανικής μεγαλούπολης, στα ηλιόλουστα μπαλκόνια του Μπουένος Άιρες, όπου η μουσική του ραδιοφώνου φαίνεται να έρχεται πίσω από τις κουρτίνες της ανοιχτής μπαλκονόπορτας, είναι περισσότερο αρμονική παρά διχαστική. Το έργο του αξίζει να ειδωθεί με αυτόν τον κοινό παρονομαστή. Αν και τα τοπία είναι σημαντικά, τα πρόσωπα είναι τα αποφασιστικά. Αυτά είναι που δίνουν τον τόνο στη δουλειά του, και προτείνουν τις αξίες που καθορίζουν το συνολικό του έργο.