Η Ελλάδα και ο ΕΟΤ βρέθηκαν στο επίκεντρο του διεθνούς τουριστικού ενδιαφέροντος σε μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις του κόσμου, την ITB Berlin 2025 (4-6 Μαρτίου), εισπράττοντας ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά μηνύματα για νέα μεγάλη αύξηση του τουριστικού ρεύματος από τη Γερμανία.
Η Ελλάδα και ο ΕΟΤ στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της ΙΤΒ Berlin 2025

Στην ΙΤΒ 2025 στο Βερολίνο μετέβη η υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη και αντιπροσωπεία του ΕΟΤ με επικεφαλής τον Γενικό Γραμματέα Ανδρέα Φιορεντίνο.
Ο ΕΟΤ συμμετείχε στην Έκθεση με ένα εντυπωσιακό περίπτερο 1007 τ.μ και την μεγαλύτερη αποστολή των τελευταίων ετών, αποτελούμενη από συνολικά 87 συνεκθέτες, μεταξύ των οποίων ελληνικές επιχειρήσεις τουρισμού, Περιφέρειες και Δήμοι.
Το 2024 ήταν μία ακόμη χρονιά ρεκόρ για την χώρα μας, με σημαντική αύξηση σε έσοδα και αφίξεις από τη Γερμανία. Κατέγραψε 3,6 δις εισπράξεις και πάνω από 5 εκατ. γερμανούς τουρίστες, οι οποίοι ανέδειξαν την Κρήτη ως τον 3ο δημοφιλέστερο προορισμό διακοπών στην Ευρώπη.
Για το 2025 προβλέπεται νέα ανοδική πορεία του ελληνικού τουρισμού στη γερμανική αγορά με διψήφιο ποσοστό αύξησης των τουριστικών μεγεθών από τη Γερμανία.

Αυτό προέκυψε από σειρά επαφών που πραγματοποίησε ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ κ. Ανδρέας Φιορεντίνος με εκπροσώπους των μεγαλύτερων γερμανικών αερομεταφορέων όπως οι Lufthansa, Condor Airlines και Discover αλλά και σημαντικούς Τour Οperators για τον εισερχόμενο τουρισμό από την Γερμανία, όπως η TUI, ο όμιλος DERTOUR και το Schauinsland Reisen, και οι οποίοι επιβεβαίωσαν τη δυναμική πορεία της Ελλάδας στη γερμανική τουριστική αγορά που κινείται με διψήφιο ποσοστό αύξησης των τουριστικών μεγεθών και για το 2025.
Διαρκής στόχος της ηγεσίας του ΕΟΤ είναι, η περαιτέρω προώθηση λιγότερο γνωστών στο γερμανικό κοινό ελληνικών προορισμών, αλλά και η προβολή της ποικιλομορφίας των τουριστικών προϊόντων της χώρας, σε ήδη γνωστούς και εδραιωμένους προορισμούς.

Για το σκοπό αυτό οργανώθηκε στο περίπτερο του ΕΟΤ ειδική γαστρονομική εκδήλωση με στόχο την ανάδειξη της τοπικής παράδοσης της Σαντορίνης, της Καρπάθου, της Πελοποννήσου και της Θεσσαλίας, καθώς και ειδική παρουσίαση της νήσου Θάσου. Οι γερμανοί επισκέπτες είχαν επίσης την ευκαιρία να απολαύσουν μια γαστρονομική εμπειρία γευσιγνωσίας Ελληνικού ελαιόλαδου, ελιάς και σταφίδας, υψηλής ποιότητας.
Με όχημα τις ισχυρές επιδόσεις της προηγούμενης χρονιάς, η Διοίκηση του ΕΟΤ συνεχίζει τη στρατηγική προβολής και προώθησης της βιώσιμης Ελλάδας, που παρέχει αυθεντικές τουριστικές εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.