Τον Mr Elawon ή αλλιώς Γιάννη Καμπούρη τον είχα γνωρίσει πριν από ένα χρόνο. Ευγενικός και με άριστη χρήση της ελληνικής γλώσσας μου είχε αποκαλύψει ότι από φιλόλογος και ιδιοκτήτης της αλυσίδας φροντιστηρίων «Το Σύγχρονο»… είναι πλέον ιδρυτής της εταιρίας «E-LA-WON» με δεκάδες βραβεία και διακρίσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ο Γιάννης Καμπούρης έχει μία ιστορία πίσω του που θυμίζει παραμύθι. Εγώ όμως θεωρώ ότι όλοι οι άνθρωποι έχουμε δικαίωμα στα όνειρα. Δεν κρύβουμε ένα ταλέντο αλλά πολλά. Μπορούμε λοιπόν να κάνουμε θαύματα αρκεί να τα πιστέψουμε. Αυτό έχει συμβεί και με τον Mr Elawon! Η νέα του σειρά με τα luxury σαπούνια από δικό του ελαιόλαδο έκαναν θραύση στο εξωτερικό ενώ αποκαλύπτει στο travelgirl.gr τι σχέση έχει με την Αντζελίνα Τζολί και την Σακίρα!
Στη διεθνή Ένωση Τροφίμων και Ποτών στο Παρίσι η Εlawon συμμετείχε και μάλιστα δυναμικά με τα νέα σαπούνια “luxury” από ελαιόλαδο. Θέλω λίγα λόγια για αυτά και γιατί πρέπει ο κόσμος να τα προτιμήσει.
Στην E–LA–WON θεωρούμε ότι η συμμετοχή σε Εκθέσεις είναι σημαντική γιατί έτσι δηλώνουμε παρόν ως εταιρεία και προάγουμε την εξωστρέφεια. Η παρουσία σε Διεθνείς εκθέσεις προσθέτει κάθε φορά και νέους ή δυνητικούς πελάτες. Αρχή μας είναι να λανσάρουμε κάθε φορά και κάποια νέα προϊόντα, έτσι στην ¨Πόλη του Φωτός¨ εκθέσαμε για πρώτη φορά τα ¨new luxury¨ σαπούνια με ιδιαίτερα αρώματα από δικό μας ελαιόλαδο. Εδώ να τονίσουμε ότι αφορμή στάθηκε η βράβευση της E–LA–WON στα Environmental Awards 2018 για την κυκλική οικονομία και την αειφόρο ανάπτυξη.Με τα χειροποίητα σαπούνια μας υποστηρίζουμε ένα ¨modus vivendi¨ πιο φυσικό, πιο υγιεινό που σέβεται τη φύση. Προτρέπουμε τον καταναλωτή να δει πέρα από τα αφρόλουτρα και την άλλη εκδοχή την καθαριότητα με αγνό ελαιόλαδο. Είναι λοιπόν έτοιμα για προσωπική χρήση, αποπνέουν καθαριότητα, φροντίδα και Ελληνικότητα. Επιπλέον ενυδατώνουν, τονώνουν και προστατεύουν την επιδερμίδα.
Υπάρχει όμως κι ένα σαπούνι με επικάλυψη χρυσού 22 καρατίων. Λϊγα λόγια για αυτό και σε τι τιμή μπορεί κάποιος να το αγοράσει.
Στο ίδιο διάστημα παράλληλα με το Παρίσι και σε Event στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα κατά παραγγελία ζητήθηκε από την εταιρεία μας να παρουσιαστούν νέα προϊόντα στη σειρά Gold Line της E–LA–WON για τις Βασιλικές οικογένειες όπου συνθέσαμε και το σαπούνι E–LA–WON με φύλλα χρυσού 22 κ. και ήταν συναρπαστική η ανταπόκριση του κοινού. Η εταιρεία μας εξειδικεύεται και σε VIP δώρα όπου μετά το ελαιόλαδο με βρώσιμο χρυσού, το οποίο έχει πάει σε υψηλού οικονομικού και κοινωνικού επιπέδου κοινό, τώρα προστίθεται και η σειρά ¨χρυσών σαπουνιών¨ για ιδιαίτερα δώρα και απευθύνεται σε εξαιρετικό κοινό. Ήδη το επικοινωνήσαμε και πήγε ως δώρο εορτών σε δύο διάσημες και Πρέσβειρες Καλής θελήσεως ευαισθητοποιημένες στο φιλανθρωπικό τους έργο τη γοητευτική αμερικανίδα ηθοποιό Αντζελίνα Τζολί και την κολομβιανή τραγουδίστρια Σακίρα.
Αρχή της εταιρείας μας είναι η ποιότητα-με όποιο κόστος-από τον πρωτογενή τομέα μέχρι το τελικό προϊόν, κι αυτό επιβραβεύεται. Η E–LA–WON έχει αποσπάσει 47+ βραβεία Διεθνών τόσο για τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά όσο και για το packaging. Έχει γίνει αντικείμενο μελέτης τόσο στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Σημαντικό ρόλο για την ποιότητα των προϊόντων έπαιξε και το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο από το οποίο η εταιρεία μας έλαβε διάκριση για την ¨υποστήριξη γαστρονομικών δημιουργιών¨ αλλά πολύ περισσότερο λόγω των πολυφαινολών του ελαιολάδου E–LA–WON πέραν των χρυσών βραβείων προτάθηκε να υποστηρίξει την έρευνα για τη νόσο ¨σκλήρυνση κατά πλάκας¨ όπου μας προσδίδει ιδιαίτερη τιμή. Όλα αυτά μας δίνουν ηθική επιβράβευση και προστιθέμενη αξία
Αν κάποιος δεν έχει αγοράσει ποτέ προιόντα από σας, θέλω να μου πείτε τι θα του προτείνατε οπωσδήποτε να πάρει
Όταν είσαι παραγωγός-δημιουργός των δικών σου προϊόντων και τα ονειρεύεσαι τα δημιουργείς και τα εκθέτεις στην αγορά θεωρείς πως το καθένα ξεχωριστά είναι και μια διαφορετική εμπειρία-αξία! Είναι ακριβώς το παράδειγμα των γονιών με τα παιδιά τους ποιο να ξεχωρίσεις… Όμως θέλω να τονίσω αυτό που προτείνουμε στους φίλους και πιστούς καταναλωτές ¨All day E–LA–WON¨ :
- ξεκινάμε το πρωϊνό μας με τα μονοποικιλιακά μας μέλια-θυμαρίσιο, ερυθρέλατο, καστανιά, ανθέων πορτοκαλιάς, βανίλια ελάτης
- ετοιμάζουμε ένα branch ¨πασπαλίζοντας¨ το με άρωμα-σπρέυ ελαιολάδου κολώνιας ή με το τριιποικιλιακό ¨Special Bleud¨ ελαόλαδο.
- ακολουθεί η ώρα του lunch όπου στη σαλάτα μας-ως μουσικό χαλί-εναποθέτουμε το Premium Ελαιόλαδο Κορωνεϊκής ποικιλίας.
- το βραδάκι σειρά έχουν τα pesto E–LA–WON ως συνοδευτικά ποτών σε μπρουσκέτες ή τάπας και σταγόνες από το Organic ελαιόλαδο που δίνει ξεχωριστή νότα.
- τέλος απολαμβάνοντας ένα τζιν τόνικ-όπως γίνεται σε μπαρ του Λονδίνου-ενσταλάζουμε ελάχιστο Green Fresh Αγουρόλαδο για πρωτοπόρο και καινοτόμο ποτό.
Πού μπορεί να βρει κανείς αυτα τα προιόντα. Οι τιμές είναι προσιτές για τον Έλληνα καταναλωτή
Όλα αυτά τα διακινούμε σε επιλεγμένα Delicatessen και Gourmet μαγαζιά τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και φυσικά οι τιμές είναι δίκαιες και τίμιες γι’ αυτό που αγοράζει ο ψαγμένος καταναλωτής.
Οι συσκευασίες τους είναι σαν κόσμημα. Μάλιστα κάποιες έχουν γίνει αντικείμενο μελέτης στα πανεπιστήμια. Λίγα λόγια αυτές
Η πρότασή μας είναι: «Το τέλειο δώρο για την επόμενη κοινωνική σας εκδήλωση». Έτσι πέραν του περιεχομένου, του packaging και του τελικού φινιρίσματος τα προϊόντα E–LA–WON είναι τέλεια για να καλύψετε κάθε περίσταση. Επιδίωξή μας είναι ως λειτουργικά τρόφιμα να καλύπτουν και αισθητικά τον καταναλωτή ο οποίος θα ταυτίζεται με το προϊόν και θα γίνεται πιστός της εταιρείας μας.
Μετά το σαπούνι από ελαιόλαδο τι έχει σειρά; Ποια είναι τα επόμενα σχέδια.
Πρωτοπορώντας και καινοτομώντας η E–LA–WON ετοιμάζει σειρά Healthy Foods για το 2019
Παρά την κρίση η Εlawon είναι γνωστή σε όλον τον κόσμο από τα προιόντα της.Ποιο είναι το μυστικό αυτής της επιτυχίας;
Πράγματι μέσα στην κρίση υπήρξαν αρκετά brandsπου ξεπρόβαλαν, ένα τέτοιο λαμπερό αστέρι είναι και η E–LA–WON που με συνέργειες και συνεργασίες, συμμετοχές και κατάλληλο μάρκετινγκ έχει διεισδύσει στο παγκόσμιο στερέωμα στον κλάδο τροφίμων και ποτών και συνεχίζει να αποτελεί την πρέσβειρα των ποιοτικών Ελληνικών προϊόντων. Τέλος ετοιμάζουμε τη γιορτινή επέτειο «Παράδοση 150+10 χρόνια» με ρίζες στο 1858.